Buffon: måske hans sidste sæson
نوشته شده توسط : xshufeel2

Buffon i et interview, Dette kan være hans sidste sæson, Fodboldtrøjer Juventus og Italien, Vi er nødt til at begynde at lede efter hans efterfølger.

Italien vil stå over Liechtenstein, Den italienske målmand igen gå i kamp, I et interview talte Buffon af hans fremtid: " Dette bør være det sidste år af min karriere, og Jeg ønsker at være hovedpersonen, Jeg ønsker at nyde spillet, Jeg vil lade folk se min indsats i år, Team ære er stadig min primære mål for dette år. "

Juventus efter sigende håber at underskrive Arsenals keeper Szczesny. I landsholdet, Ruma målmand Tanner, Han spillede i Italien vs Uruguay, Og efterhånden erstattet til Buffon, Italiensk målmand.

Fodboldtrøjer Buffon meget glad, Han sagde: " Jeg har været en rationel person Jeg var på udkig efter meningen med tingene. Meget glad for at slutte sig til Juventus søge Szczesny, Dona Ruma er også en god holdkammerat. For mig, Dette er en stor motivationsfaktor, Men jeg er nødt til at konkurrere om min position, Hvis jeg ikke ønsker at sparke, Jeg vil blive hjemme, Dona Ruma og Szczesny er alle gode spillere, Deres holdning er at stræbe efter. "





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: